Posted by : Unknown wtorek, 14 stycznia 2014

Jedną z cudownych rzeczy w fotografowaniu zwierząt, jest możliwość pomocy tym szukającym domu. Już kilka razy zdarzyło mi się uczestniczyć w sesji zdjęciowej psów adopcyjnych, które dzięki dobrym zdjęciom znalazły swój kochający dom.
W tym tygodniu po raz pierwszy dzięki swojej pasji mogłam pomóc nie tylko psom, ale i dzieciom. Wystawiłam sesję zdjęciową na licytację na aukcje.wosp.org.pl , by wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Aukcję wygrała Pani Marta, jak się okazało, właścicielka dwóch seterów irlandzkich. Jeszcze w styczniu spotkamy się na sesję, a ja dodam do swojej kolekcji sfotografowanych ras także te piękne psy :)
Aukcje WOŚP wciąż trwają, tak samo trwa moja druga aukcja. Zapraszam do licytacji, bo cena w tej chwili jest naprawdę promocyjna, a zalety są obustronne - wy zyskujecie piękne zdjęcia swojego pupila, a WOŚP pieniądze na sprzęt. Aukcja trwa tylko do soboty, także nie traćcie czasu!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

© Agata Szymczak, 2013. Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Agata Szymczak - fotografia, zwierzęta, lifestyle -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -