Posted by : Unknown niedziela, 6 kwietnia 2014

Zakładając, że są tak wolne jak w The Walking Dead - najlepszy sposób to ucieczka. Z tego samego założenia wyszli twórcy aplikacji Zombies, Run!

foto by Diogo Tavares

Jeszcze niedawno byłam pewna, że nic nie jest w stanie zmusić mnie do biegania. Zgubiła mnie miłość do zombie-świata, bo gdy tylko zobaczyłam grę na Androida, w której wygrywasz tylko fizycznie uciekając przed umarlakami... no, powiedzmy, że przeraziłam się, że muszę się ruszyć z kanapy :)

Zasady gry są bardzo proste, lektor opowiada Ci historię i mówi, co masz robić w danym momencie, a ty wypełniasz jego polecenia ze słuchawkami w uszach. Możesz wgrać na smartfona swoją ulubioną muzykę, która będzie Ci pomagała przy bieganiu. Obawiałam się na początku, że misje będą za trudne dla kogoś takiego jak ja - bez kondycji. Na szczęście okazało się, że twórcy gry i o tym pomyśleli, wypuszczając wersję 5k Training, która ma przygotować początkujących biegaczy do zrobienia dystansu 5km w 8 tygodni. To jest to!

W chwili publikacji tego tekstu jestem już po drugim treningu, co prawda misje zawierają jeszcze więcej chodzenia niż biegania, ale bardzo mi się spodobało. Jedyne co mi przeszkadza, to konieczność biegania z tabletem - mój przestarzały smartfon niestety nie potrafi sobie poradzić z odpaleniem tej aplikacji.  Chyba będę musiała się zastanowić nad nowszym modelem, może coś polecicie? 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

© Agata Szymczak, 2013. Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Agata Szymczak - fotografia, zwierzęta, lifestyle -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -