Posted by : Unknown sobota, 12 kwietnia 2014

Wczoraj w naszym mieszkaniu pojawił się nowy kot. To już trzeci, ale ten jest wyjątkowy, bo należy do mnie.



Nina jest kotką rasy rosyjskiej niebieskiej i pochodzi z hodowli Ewjatar. Poznałam ją wczoraj i jeszcze tego samego dnia trafiła do naszego domu.

Bałam się trochę, że będzie jej się ciężko przyzwyczaić do naszego mieszkania, z dwoma innymi kotami i dwoma psami, a tymczasem to ona tu rządzi! Nasze kocury patrzą na nią nieśmiało, podczas gdy ona smacznie śpi sobie na drapaku. 




Ninka porusza się jeszcze nieśmiało, ale mam nadzieję, że nie zajmie jej długo by przyzwyczaić się do nowego domu. W tej chwili okupuje wysokie miejsca i śpi większość dnia, ale cieszy się z głaskania.

Miałam mieć psa, mam kota. Z rasowych kotów miał być brytyjczyk, kiedyś, jest rosjanin, którego nigdy nie brałam pod uwagę. Miał być kocur - jest kotka. Wszystko nie tak jak miało być, wszystko nieplanowane. Ale cieszę się z tego!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

© Agata Szymczak, 2013. Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Agata Szymczak - fotografia, zwierzęta, lifestyle -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -