Posted by : Unknown niedziela, 20 kwietnia 2014

Rzadko się zdarza, żebym znalazła grę, która wciągnie mnie na długie godziny. Tej się udało.



Na Walking Dead: The Game trafiłam po raz pierwszy przeglądając strony z polecanymi grami na Androida. Jako zapalona fanka serialu, od razu ściągnęłam wersję testową. Nie zawiodłam się.

Gra jest czymś w rodzaju wirtualnej opowieści, elementów kiedy trzeba podjąć jakąś akcję jest niewiele, ale jeśli już są, to trzymają w napięciu. Co ciekawsze, historia przystosowuje się do twoich wyborów, więc zależnie od wybranego dialogu, akcja może się potoczyć inaczej. 

Rozgrywka podzielona jest na epizody. Sezon pierwszy jest już dostępny w całości, sezon drugi ma póki co dwa epizody - z niecierpliwością czekam na więcej. Dla fanów serialu - naprawdę warto. Dla fanów komiksu jeszcze bardziej, bo ponoć to na nim oparta jest gra (niestety jeszcze nie czytałam, jak tylko skończy się serial na pewno nadrobię). 

Gra wyszła na PC/Maca, PS3, XBoxa oraz urządzenia z Androidem i Mac OS, więc każdy znajdzie platformę odpowiednią dla siebie. Jeśli się wahacie, to zawsze możecie wypróbować wersję testową, która zawiera w sobie pierwszy epizod - przejście go zajęło mi kilka godzin!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

© Agata Szymczak, 2013. Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © Agata Szymczak - fotografia, zwierzęta, lifestyle -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -